dijous, 5 d’abril del 2012

Canya de pasta de full i nutella

Holaaa!!! Què tal? Com us proven les vacances? Les meves estan anant força bé, desconectant de la feina i de la rutina del dia a dia. Ara fa molts dies que no actualitzo, no és que no em passi per la cuina, el que passa és que tinc el temps just per poder actualitzar. També us he de dir que la meva càmera de fotos s'ha mort, i les fotos que veureu les he fet amb el mòbil, potser la qualitat no és molt bona però...de moment és el que hi ha :P tot i que ja tinc una càmera mirada.

Aprofiteu bé aquests dies!! :)


Canyes de pasta de full i nutella

Ingredients:
1 làmina de pasta de full fresca (a mi m'agrada molt la del lidl)
1 pot de nutella 
mel
sucre

Procès:
Agafarem la làmina de pasta de full i la treurem del seu envàs. Tot seguit agafarem un foli i en tallarem un rectangle de l'amplada i llargada que nosaltres volguem. Si el volem més gran, més estret, més llarg...al nostre gust.
Aquest retall l'utilitzarem com a plantilla i el ficarem damunt de la pasta de full i anirem tallant. A continuació untarem amb nutella un rectangle i amb l'altre l'utilitzarem com a tapa i sellarem els dos trossos de pasta de full amb la punta d'una forquilla. I anirem seguint aquest procès fins que se'ns acabi la pasta de full.  Com heu vist jo no he treballat la pasta de full, sinó que l'he utilitzat amb el mateix tamany que l'he tret de l'envàs.
Ara només ens queda agafar una mica de mel i desfer-la amb aigua una mica calenta i pintar les nostres canyes amb l'ajuda d'un pinzell, desprès i ficarem una mica de sucre i ja ho podrem ficar al forn preescalfat prèviament a uns 170ºC.  En funció del nostre forn ho tindrem més temps o menys però jo ho vaig tenir uns 15-20 minuts. Ja veureu quines canyes més bones! ;)



1 comentari: