dimecres, 1 de maig del 2013

Tartaletes de fruita

Primer de tot, m'he de disculpar per la meva absència al blog. Aquest mes d'abril ha estat una mica mogudet per diversos motius i m'ha costat trobar una estoneta per poder cuinar alguna cosa dolça, però ho he fet ;) Però tampoc he tingut temps per poder-ho publicar; així doncs aprofito aquest festiu per a actualitzar una mica.
Us presento un postre molt "cuco", vistós i deliciós al gust. 

Ingredients:
Tartaletes
Fruita
Fideuets de xocolata per decorar
Crema pastelera sense ou (3 cullerades soperes de Maicena, 2 cullerades soperes de sucre, 3 clares d'ou i 250 ml de llet (un got) )

Procés:
Començarem fent la crema pastelera. Com podeu veure aquesta crema és caracteritza perquè la farem sense rovell d'ou. Al gust i a la vista veureu que és diferent, però també és molt bona, tot s'ha de dir. Si preferiu fer la crema pastelera de tota la vida, evidenment que podeu fer-ho, o també podeu utilitzar qualsevol altra crema que us agradi.
Per fer la crema començarem barrejant el sucre, la maicena i les clares. Ho barejarem bé fins obtindre una massa. Ficarem la llet a bullir, un cop hagi arrancat el bull (vigilant que no es cremi, no la sobteu) i tirarem la massa que hem fet abans i mourem continuamen tperquè no s'enganxi uns cinc minuts al foc.
Un cop la tinguem feta (que ja veieu que no té cap complicació) la deixarem refredar i un cop estigui freda anirem omplint les tartaletes.
Finalment només ens quedarà decorar les tartaletes utilitzant trossets de fruita i en el meu cas fideus de xocolata. Podeu utilitzar qualsevol cosa que ja tingueu a casa, com va ser el meu cas.
Només queda que les proveu i em digueu que us han semblat. Realment són una cucada! ;) 

Per cert: suposo que ja ho sabeu però ens molts supermercats ja venen unes botelles de clares, si voleu provar-ho jo us recomano que les utilitzeu, va molt bé perquè sinó sempre queden rovells solitaris per la nevera.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada