diumenge, 17 de març del 2013

Carabassó amb gamba

Preparar aperitius al meu gust, és força complicat, perquè descarto moltíssimes coses, com les sobrassades, els formatges, els patès...Sóc molt clàssica i jo amb les olives, les patates, el fuet i les escopinyes faig ;)
L'aperitiu que us proposo és molt fàcil de fer i resulta bo, això si s'ha de servir calent, o si més no escalfar-lo al microones abans de servir a taula.

Ingredients:
Un carabassó mitjà
Cues de gamba pelada (a poder ser grossetes)

Procès:
Netejarem el carabassó i fora ideal tenir una mandolina, però no és el meu cas. Si ho intentem fer amb el pelador de patates, queda massa fi i no surt una tira llarga de dalt a baix, i és el que necessitem. Per això amb molta cura i amb l'ajuda d'un ganivet, hem de fer tires amples, i de la llargada del carabassó. No us quedaran perfectes ni molt menys, com ja he dit fora ideal tenir una mandolina, però...
Aquestes tires les hem de fer a la planxa amb poquet oli i salt,  i es tracta de fer un volta i volta.
Courem les gambetes, amb sal i pebre i un cop ho tinguem tot, hem de fer farcellets. Agafem una tira de carabassó i al seu interior i fiquem una gamba, i anem embolicant-'ho, finalment hi podem clavar un escuradents, sempre queda més bonic, tot i que jo aquesta vegada no ho he fet, i tampoc queda del tot malament.

Ja em direu que tal us han quedat :)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada